6.11.2012

→ ku kaikki oli nii kiiltävää ja uskomatonta

mä en tiedä, miten mä aina onnistun tässä. aina mun pää nousee ja alotan tän blogin alusta. okei, mut nyt mä teen sen kunnolta? jos mä meinaan jäätyä, tsempatkaa mua eteenpäin, koska mä haluan blogata, oikeesti. jooko? hyvä.

moi mä oon ira ja rakastan michael jacksonia. eilen en ollu ollenkaan koulussa, koska ellulla oli synttärit ja niiden kunniaks lähettiin kohti hartwall areenaa! oltiin varattu liput tohon cirque du soleilin michael jackson's immortal touriin jo helmikuun alussa ja meillä oli ihan loistavat paikat, nähtiin kaikki ja silleen. no, mitä mä siitä nyt voisin sanoa. enpä oo ehkä kyllä ikinä ollu nii mahtavassa konsertissa/show'ssa tai mikskä sitä nyt vois oikeen nimittää. cirque du soleil oli ihan mahtava, kaikkien raikuvien aplodien arvonen, ehdottomasti, ja vielä paremman kaikesta teki michael jacksonin mahtava, uskomaton, BREATHTAKING musiikki. itkin. ja nauroin. tuli sellanen onnellisuusolo. eli onneks olkoon teille, keillä on suuntana kysinen areena tänä iltana, ihan yliupee show. (ja ostin ihanan miestenpaidan, josta en kyllä nyt tähän hätää saanu julkasukelposta kuvaa. jee)

ok. vois pakkailla tai kattoo eilisii salkkareita, mitkä jäi väliin. emmä tiiä.

8 kommenttia:

  1. sefdsefdfdksedhu se oli täydellistä
    kiitos vielä täydellisestä illasta/yöstä ♥

    VastaaPoista
  2. jee olet palannut, oon aina välillä stalkkaillu tätä ja nyt jeeeeee! ♥ :D

    VastaaPoista
  3. Jooo... se OLI aivan USKOMATON esitys ja vielä se jalaton mies.... ooooooooo olin koukussa ekan minuutin jälkeen......... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai säki olit siel? :--O COOOOOOL. ja oli kyl iha mahtava, hintansa arvonen ja yhyh ikävä

      Poista
  4. JES! Toi oli ihan mahtava show ! Olin kans katsomassa ja WOOOOW oon ihan myyty !
    oon vielki ihan haavi auki ku mietin sitä! Kirjotin siitä kanssa jotain juttua mun blogiin!!

    http://sillysali.blogspot.fi/2012/11/sirque-du-soleil-michael-jackson.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei mahtavaa, en oo ainoo joka on sitä mieltä!! ja sama, se lippukin pääty mun tärkeiden asioitten seinälle sängyn yläpuolelle. 100% mahtava muisto, haluisin takaisin.

      mut hei, käyn kurkkaan ton sunki postauksen! pus

      Poista

sanotaanko vaikka niin, että jokaikinen kommentti saa mut hymyilemään. kiitos ♥ :---)